Inlägg från igår som tydligen aldrig kom upp!!

Vart här i 3 timmar nu , och gjort allt jag ska. Hon hade lämnat 3 boxar, vilket jag nickade på 30 min kanske ?? Haha

Sen så red jag ut i regnet, eller det regnade typ inget då.. Red i dugget haha!

Red somsagt i skogen , pigg häst ? Ja men hon har vart värre! Anyway så klättrade Vi lite , eller hon gjorde.

Eftersom de är vatten i sandbackarna och den bästa "hårda" backen ner till rakbanan inte riktigt smällt än så fick de bli den lilla backen vi går i typ jämt man är ute oh rider.

Gick upp och ner sammanlagt 5 ggr, jätteintressant att veta vavavavava?

Ohnej känner att jag börjat bli dryg här så måste kila. Have a Nice day, för de ska jag ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0