Floridel hoppträning - 27 mars

Kortfattat idag för jag är ganska så trött!

Uppvärmingen gick sådär, fick verkligen kämpa kände jag. Men kämpade för ett pris ??
Fick henne fin tillslut , kanske inte riktigt som jag ville menmen..

Det var bommar överallt, precis överallt. Efter båda långsidorna och snett igenom från M till F ? haha kommer inte ihåg. Men iaf, travade över alla först och Flora fixade de klockrent. No problemo

Sen blev de galopp
och hinder samt stuts kom upp, fortfarande klockren häst men halvdan pilot. Att jag ska hjälpa till för mycket alltså, dock har jag blivit liiiite bättre haha.
Anyway, träningen var superbra för hennes lite halvt lama ben när hindrerna är under 1 meter.......

Men hon tänkte mer på slutet och träningen fick liksom sin "värkan" haha, så är supernöjd med henne idag!
Lekte mest runt kändes de som ? Ärligt talat hihi

Eftersom vi är inne fortfarande och de va varmt ute kan ni ju bara ana hur svettig min sessa blev idag!!
Så duchade av hela henne när jag kom hem, och hon bara njööööt!
Imorgon ska vi ut i skogen en sväng, troligen lite klättring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0