Dagen som gått

Åkte upp till stallet vid nio, försov mig lite men de gjorde inget.
Mockade endast Flora´s box idag, så jävla skönt!
Tro de eller ej, men jag gillar att mocka faktiskt..

Aja, hade mock-kompis också! Cassi har boxvila och stressar lätt upp sig när hon är ensam så Belinda skulle vara inne med henne men hon var tyvärr inte till så mycket hjälp ;)
Hon fick iaf vara med och mocka, fast hon var dock bara i vägen hehe


Vid lunch så fick Belinda gå ut och Flora fick komma in, snacka om att Cassi landade då. Då blev allt som "vanligt". Lugn som hon brukar vill säga. Flora = mamma ???

Efter att jag hade ätit pch fyllt höpåsarna vilket är typ de jobbigaste!!
De är liksom inte 5 åt min egna häst för de skulle jag inte bry mig i utan de är kanske 15 st som ska vara överfulla då alla hästar ska ha från rundbal och de är 3 olika stall så man lär ju bära in i de andra om ni fattar vad jag menar ?

Flora fick vila idag också, kände att de va ett tag sen hon slapp ha mig på ryggen! Har annars på senaste tiden skrittat ut liksom. Så det passade asbra att massera henne, vilket jag inte heller gjort på ett tag. Ajabajja !
Hon i stortsätt bara njöt, använde lite liniment så de kröp i kroppen på henne efter ett tag.

Har själv haft de där på mig, och jag tycker de är skönt som tusan! Först värmer de ju , sen blir de iskallt! Som om nån häller iskallt vatten på en fast man inte blir blöt!

Anyway, de var min dag. Hur har eran varit ? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0