slösa pengar

Nu vill jag ha min lön!!
Sitter redan å kollar på vad jag ska handla , både till mig själv och till hästen!

Fick en veckas lön
förra månaden men den är slut, tog slut direkt faktiskt. Köpte lite vardagskläder till mig själv, kände att de behövdes!

För pengarna som rullar in nu ska jag lägga lite på rummet och sedan på hästen såklart.
Sniken som man blir när väl har pengar ska jag handla allt på Ikea, finns faktikst fina saker där ;)

Dock så är de bara nån hylla, samt tavelramar och massa småskit som ska inhandlas.
Flora ska få ett nytt träns, dock så ska jag vänta med att köpa saker till henne. Vill ha henne friskförklarad först.

Saker ska iaf inhandlas , träns som jag sa.. en anatomisk sadelgjord. Hade en sån men de vart jag tvungen å sälja för den vart för liten, eller den va de från första början men envisades med att ha den men funkade ej!
Även nått täcke och kanske nå shabrak till samlingen ;)



Båda är ursnygga träns, enligt mig. Men priserna skiller ju nå enormt..
Nu när jag väl kommer ha råd med det från Prestige så kanske man ska köpa de ?

Man får ju med alla 3 nosgrimmer, men samtidigt så är de väldigt mycket pengar.
Tyckte differencet va dyrt, och de hade jag också velat haft i århundranden och när jag väl köpte de så ångrade jag mig inte. Bästa jag köpt, synd att de bara hänger just nu.. men de hänger snyggt ;)

Det från GG är ju mer bekvämt för plånboken. Och just för tillfället är de bara ett snyggare remont som saknas. Så jag har ganska svår beslutsångest.

Skulle vilja se och känna på de från Prestige, så ska höra med Ryttarstugan om de kanske kan ta hem de åt mig även om jag kanske inte köper de i slutändan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0