igår..

så orkade jag inte blogga, kommer väl bli vissa dagar med bara nått enstaka inlägg men igår vart det inget alls.
Kollade på första omgången av laghoppningen och sedan vart det stallet.

Dock var det så jäkla varmt så jag borstade endast. På kvällen åkte jag till min kusin som hade fest.
Det är även där jag är inhyrd så de känns ganska konstigt att vara där, och inte för att vara med hästen.

Var hängig under hela dagen men de vart bättre med tiden, så man fick ju i sig en och en annan öl under kvällen.
Så idag mår man ju som ett slakt.

Idag var de andra delen av laghoppning, och när allt va slut så hamnade sverige på en delad andra plats till finalen imorn! Så de får man inte missa.

Är något kär i Henrik von Ekermann´s häst Allerdings.. Fux och bläs, hoppar som en gud och otroligt snygg att kolla på. Synd att de är en valack, annars hade han vart perfekt till Flora ;)

Var i stallet nu på kvällen, vädret var bättre idag så gick med henne i 25 minuter. Eftersom hon vilade igår så fick de inte bli lika lång promenad som de igentligen ska vara.

Nu , är de datorn som skall få lite tid. Jättefint väder ute men så slut som jag är så räcker det med att jag kan kolla ut genom fönstret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0