45 minuter

När jag kom till stallet så fick de sitt em hö, så började med att mocka hennes box osv.
Hon rör inte runt allt lika mycket längre, hon var förjävlig i början. Tur hon bättrar sig ;)

Sen så gick jag med henne innan jag borstade, det var fullt i alla stallar. Det är tre stall på gården..
Fösta är störst, och bäst uppstallning liksom. Och det va en häst som skulle skos så där kunde jag ej stå, i mitt stall är de fullt med fönster som skall sättas upp och stopp i avloppet så de är en äcklig jävla pöl där......

Och de sista är något lågt i tak,
och för Flora som är över 170 cm blir det lite litet ;) Håller hon fan på sig och inte ska sträcka upp halsen så går det men örornen tar i när hon står normalt haha

Så hon fick stå där inne ,
för de va ej klar med skoningen när jag kom tillbaka.
Hon var ganska så seg i början, men när man vänder hemåt och dessutom träffar på en häst i skogen blir allt så mycket roligare.

Kan ju säga att både hon och jag börjar ledsna på att gå promenader nu , och alla vägar i skogen har man gått på.
Långtråkigt som fan, men nu är det nog inte långt kvar.
Bokade återbesök idag också, 4 september ska vi ner igen. Hoppas seriöst på det bästa nu.



Så charmig min fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0