Lami-cell

nu var de ett tag sen jag gjorde en vadering av nått märke så här kommer en!

idag blev det Lamicell, vilket är ett lagomt "dyrt" märke.. de är inte för dyrt och inte för billigt.
dom har som alla andra, allt från grimmor tillschabrak..

deras vanligast och enligt mig snyggaste schabrak är :


finns i flera färger, som vinröd,grå,vit och brun!
finns luvor till, men de vet jag ej vart man kan köpa.
här : http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8259&art=2062859

sen har dom även benskydd, ganska enkla men samtidigt fina
skulle kunna ha sånna hemma, just för att dom inte är dyra alls!


finns på : http://horsetack.se för endast 379 kr



hittar ingen sida där man kan köpa den, men den lär ju finnas lite var som helst, kanske ligger runt 200-300 kr ?




Lamicell Youth Collection
 
finns på www.horsetack.se för 287 kr

dom har ju mkt mer schabrak, men dom orkar jag inte lägga upp nu
hejs!

Postat av: elin

nice jag har dom där shabraken! :D

2010-11-18 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0